OT: Mechanická oprava hliníkového chasssis

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Neděle Únor 20 13:07:09 CET 2011

Dne neděle 20 únor 2011 10:54 Pavel Troller napsal(a):

>   zatim dekuji vsem za radu. Postupoval jsem tak, ze jsem v mistech s
> nejvetsim pruhybem zacal aplikovat postupne se zvysujici rany palickou pres
> dreveny spalik. Sasi to vydrzelo a jiz nejsou pruhyby tak strasne
> viditelne. Deformace tam stale jsou, ale uz mensi. Subdeska paskove drahy

Parkrat jsem neco zkousel palickou srovnat a dopadlo to hrozne. Tak jsem to
zacal nosit chlapum ze spratelene firmy. Proste to potrebovalo "Smahu s
palickou". Je to jak v tom otrepanem vtipu, vedet kde bouchnout,... Hledal
bych pomoc u klempiru co casto neco ohybaji,... ti maji prave ten potrebny
cit pro to jak to zbavit pnuti a srovnat to. Jde predevsim o cit k materialu.

Radek (benedikt na hw.cz)