drziak kablov do racku (finale)

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Únor 18 18:13:33 CET 2011

 18.2.2011, 18:01:11

Mas 2 kravy. Jednu prodas a koupis byka. O kravu i byka se pilne
staras a tvoje stado se spokojene rozrusta. Nakonec velke stado prodas
a za penize ktere jsi takto ziskal, spokojene zijes.
Tak vypada zadladni teze podle ucebnic kapitalismu.
Realita vsak byva jina nez v ucebnicich. Existuji desitky ci stovky modifikaci vyse
uvedeneho pripadu, popisujiciho realitu v ruznych situacich.
Napr. dve kravy po cinsku.
Mas dve kravy. A 350 lidi kteri je doji. Tvrdis ze mas 100%
zamestnanost a vysokou kravskou produktivitu. Nechas zastrelit kazdeho
novinare ktery zverejni skutecna cisla.
Mam dojem ze v EU je to podobne jako v te cine. Jen misto starani se o
kravy, obchodujeme s mlekem, casto nadojenym v cine.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz