drziak kablov do racku (finale)

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Únor 18 17:41:21 CET 2011

A to jsem si myslel ze po krizi zacnou firmy fungovat. Opak je pravdou je to
cim dal tim horsi.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch na orange.fr>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, February 18, 2011 5:15 PM
Subject: Re: drziak kablov do racku (finale)

hehe story pokracuje, uz to vyzera tak ze to nie je len problem ze sa
stretli dvaja partneri ktori maju roznu obchodnu politiku.
Uz som spominal ze som navrhol ze skusime to teda kupit cez slovensku
firmu s ktorou uz spolupracujeme a ta im zaplati dopredu. Naco teta
povedala ze to mi uz nepredaju ze sa ma firma obratit na ich slovenskeho
distributora.

Tak sa sk firma obratila na ich slovenskeho distributora, platba vopred
nebol problem. Tipek od distributora sa zacal vypytovat naco im to bude
a co s tym chcu robit, lebo oni tieto komponenty predavaju len firmam co
maju pocitacove siete.
Vysvetlili ze to je na skompletovanie objednavky pre partnera.
Distributor si nato zacal pozerat vypis z obchodneho registra a hovori
ze tam nie je presne napisane ze firma obchoduje s elektronikou (je tam
napisane vyvoj, vyroba a predaj elektronickych zariadeni) a co s tym
vlastne chce robit. Telefonat isiel takto dokola 20 minut (distributor
zjavne nema co robit).
Ditributor nakoniec velkoryso suhlasil ze teda urobime cenovu ponuku,
ale musite sa u nas zaregistrovat a platba vopred a najlepsie v
hotovosti u nich vo firme.

... su to len skurvene haky na kable, ale vsetci okolo toho chodia ako
keby to bol iransky jadrovy program

S fixkami na flux to dopadlo podobne. Ako som spominal pisal som priamo
vyrobcovi ze by som chcel nakupit, tak ma odporucil na europsku pobocku,
to beriem, v poriadku.
Potom z nemecka odpisali ze oni zastupuju pre europu ale moju poziadavku
preposielaju na svajciarskeho distributora tej nemeckej pobocky.
Nepresiel ani tyzden a dostal som cenovu ponuku :-) Za fixku ktoru
nakupuju mozno za dolar, v tme ju maju za 2.40 eura, vo farnelli ich
mali tusim za 3.50 eura chce teraz konecny distributor 10 eur. Tak som
im podakoval za cenovu ponuku s vysvetlenim ze si mozem tovar kupit 4x
lacnejsie v beznom obchode.

Takto to ma byt alebo je nieco zle?

b.