Zahada na patek

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pátek Únor 18 15:31:53 CET 2011

ekšperymenty robili vselijake, ale vzdy pri nich pouzivali pomerne
vysoke vykony :-) Preto ta referencia na vysielac alebo mikrovlnku.
Este by prichadzala do uvahy burka, alebo nahly vyver elektromagnetickej
energie zo zeme pripadne z kozmu. Tusim som vcera cital o prichadzajucej
masivnej koronalnej ejekcii, ktora mala zasiahnut zem zo vcera na dnes :-)

Urcite by bolo zaujimave vidiet fotografiu celeho experimentalneho
aparatu...