Divne semafory na krizovatce

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pátek Únor 18 11:37:49 CET 2011

u nas(lovosice) jsou to vystrahy v pripade nebezpeci z chemicky .....
t.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Friday, February 18, 2011 11:33 AM
To: HW-news
Subject: OT: Divne semafory na krizovatce

Tady v CB postavili novou krizovatku (mimochodem pekne vypecenou -
vypada to tam jak na vrakovisti) a na odbocovacich pruzich jsou
instalovana svetla - vypadajici jak hlava E.T. - obdelnik a na koncich
kulata svetla (pocitam ze asi oranzove vystrazne).

Nevidel jsem je jeste myslim svitit, ale co me zaujalo je, ze kazde
svetlo ma svuj solarni panel - a aby to bylo uplne zcestne tak ty panely
nejsou namirene na jih ale naprosto ruzne - skoro mi prijde, ze jsou
namirene na lampy poulicniho osvetleni - coz by byla skvela
ekovychytavka.

Nevite co to je zase za vymysl?

--
Radek Vicek