Odpory 0204 (MRR)

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Čtvrtek Únor 17 16:10:14 CET 2011

A co ebay? Ja tam pred pul rokem nejake dratove rezistory kupoval (prave pro ucely podobne vasim). Dratove v kitu 2000ks, 50ks od hodnoty, cca $16, postovne uz nevim. Vzal jsem i SMD, cca 5000Ks, 50ks od hodnoty, cena $10. Ted jenom premyslim, jak (v cem) ty draty uskladnit, aby bylo na prvni pohled patrne co dochazi atd.

MG

Odesílatel: hw-list-bounces na list.hw.cz [hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele Snail Instruments [snail na snailinstruments.com]
Odesláno: 17. února 2011 12:07
Komu: hw-list na list.hw.cz
Předmět: Odpory 0204 (MRR)

Nemate tip kdo by dodal levne odpory s dratovymi vyvody, velikost
0204 (v GM oznacovane MRR) v baleni 2000ks? V GESu je pred casem
nabizeli asi za 3hal, ale potom zrejme opravili desetinnou carku a uz
jsou za ~35h. Zatim nejlevnijsi mi nabidli v Ecomu kolem 15h, nema je
nekdo jeste levnejsi? Planuji nakoupit casto pouzivane hodnoty do
zasoby, tak at v tom nelezi moc penez.

J. Hanzal