HPIB prevodnik

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 17 15:56:17 CET 2011

Nieco ako http://sk.farnell.com/multicomp/5f30240p-10nn-xx/plug-idc-centronic-24way/dp/1099278 ?

Zatial je vzdialenost mala, tazko povedat, ako bude usporiadane finalne pracovisko. Ale asi by s tymi plochymi kablami nemal byt problem.

Z Farnellu objednavame len obcas a nejako sa mi bridi tam robit objednavku za 10 eur... Zatial som kupil z SOS spajkovacie, lebo tam zasekavacie nemaju. Je to urcite o nieco viac roboty, ale zase rozne kable robime na vagony, takze to nie je ziadny zasadnejsi problem... :-)

(... napriklad tu mam na testovanie stvority cinch samca, co ako hotova vec neexistuje, takze som si ho robil sam, a raz za rok sa mi z neho kabel odtrhne takze ho pravidelne musim rekonstruovat... :-) )

wek