Radioamaterska skola, nostalgie

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Únor 17 11:15:53 CET 2011

Uz vam to psal kolega - bez anteny to nepujde - myslim tim skutecnou
antenu na spravnem miste.

To, ze se vam zda eter hluchej tomu odpovida. Prosel jsem si tim kdyz
jsem zacinal se CBckem. Po prestehovani jsem nedostal svoleni
nainstalovat na panelak poradnou antenu a skoncil jsem jen s bumerangem
na balkone - i tak je to hluchy proti puvodni antene a nebavi me to.

na chalupe s pulkou na strese slysim celou republiku a i na 4W na CB se
da udelat na direkt spojeni na 200km

Radek Vicek