Nano voltovy DC zesilovac

Středa Únor 16 23:15:17 CET 2011

Jiz na tom pracuji, ale dre to. Hned k vstupnimu dvojtemu FETu
SNJ3600X05, jsem zatim nesehnal ani datasheet, natoz, abych nasel
nejake podobne nebo lepsi realne koupitelny dvojty JFET. Pozdeji bych
to treba i rad postavil.
Bohuzel mam pocit, ze se podobne soucastky dnes nejak nenosi, u
Farnella jsem nasel jeden jediny dvojty JFET
http://cz.farnell.com/nxp/pmbfj620-115/jfet-n-chan-dual-25v-sot363/dp/1758064

Dalsi vec je ze se ucim spoicovat za pochodu a neustale me neco prekvapuje.
Pokud to nejak realne dopadne, budu referovat.
V kazdem pripade, kdyz jsem jiz rozkreslil zesilovac, pitvam to dal a
za chvili budu mit skoro cely puvodni merak rozkreslen.

Martin

>Nemohu jiz zcela souhlasit s druhou casti neb neodpovida realnemu
>fungovani zesilovace. Na rozsazich 1mV a 10mV jsou spinace v U303
>trvale sepnuty, naproti tomu na 10V jsou trvale rozepnuty. Kdyz jsem
>meril 9V a natvrdo jsem ty dva sw sepnul sel zesilovac do overload a v
>logu merene hodnoty litali jak nudle v bande.

Hm zaujimave. To by bolo dobre si sadnut a poSPICEovat, teda ak Vas
naozaj zaujima ako a preco to funguje...

wek