drziak kablov do racku

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Středa Únor 16 17:40:17 CET 2011

tak firmu Triton som uz definitivne zazdil, nemam chut sa dalej
dotahovat. Jednat s pani bola naozaj zabava. Nechcu predat, mam kupit od
svajciarskeho distributora. Vysvetlil som ze sa snazime nakupovat vo
vsetkych clenskych statoch priamo aby sa peniaze vracali naspat do
krajin ktore prispievaju a nie cez lokalnych distributorov ktori
nepridavaju ziadnu hodnotu. Navyse rad nakupujem na cz/sk lebo z toho
regionu pochadzam a rad podporim lokalnych vyrobcov ak mozem.
Tak ze dobre, pani sa pytala riaditela a este si pozerala nase stranky a
zistila ze nie sme distributor. To som potvrdil ze sme konecny
spotrebitel. V maile som napisal ze potrebujem material asi pre 40
rackov ktore mam na starosti. Po serii otazok kolko budeme mesacne
odoberat som vysvetlil ze teraz potrebujem to co bolo na zozname, ale ze
staviame novy urychlovac v ktorom bude 100-200 rackov a ak sa produkty
osvedcia nakupime vela pre cely novy projekt. Ale na fakturu nam za tych
200 eur aj tak nedaju.
Navrhol som ze by sme este mohli skusit kupit cez cz/sk firmu ktora s
nami uz spolupracuje a zaplati im vopred ako pozaduju. Navrhol som jednu
slovensku, pricom ma okamzite odporucila na ich slovenskeho distributora.
Proste ked procesy nepustia, tak procesy nepustia :-)
Prijemne spestrenie celodenneho debugovania fpgacka :-)