[OT:] RE: mereni barvy svetla

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Únor 16 14:17:08 CET 2011

Tohle preci nema s rozlisenim prevodniku co do cineni! To pletete
naprosto nesourode veci .

Budu brat nejaky slusnejsi cip a reknu, ze ma maximalni dynamicky rozsah
14EV. Tzn. ze celkova expozice se musi do tohoto DR vejit - pokud se
nevejde tak je vam uplne jedno jake rozliseni ma prevodnik. Co bude mimo
DR tak mate bud v prepalu nebo podpalu a pres to nejede vlak - ta
informace tam nebude. Takze to co pisete, ze hejbnete expozici o 2EV -
ano ale jen v pripade, ze se vejdete do DR cipu - pokud budete na hrane
nicim nehejbnete bez ohledu na rozliseni AD.

Pokud si to spocitate tak pri 12b dela LSB 0.003EV a LSB pri 14b je
0.0008EV - korekce expozice se bezne delaji po 1/3EV - vidite ze to
nehraje zadnou roli kolika bity snimate scenu - jestli 12 nebo 16b.

A to uz vubec neresim jak 8b RGB plus 8b jasovych zobrazuje 16b odstinu
sedi...

Radek Vicek