[OT:] RE: mereni barvy svetla

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Únor 16 13:34:39 CET 2011

No to je prave ta blbost - kdyz si spocitate kolik je rozdil v EV rozdil
mezi 12b a 14b tak zjistite ze je to naprosto zanedbatelne - korekce
+-1EV je naprosto v pohode i pri 12b a vic nema smysl protoze stejne pak
uz vyleze sum a vsechno ostatni

mimochodem kdyz mate ten "kanon", zrovna kolega co utekl k delostrelcum
si stezoval ze 50Dcko je dost tregedie prave ohledne nasledneho cloumani
s expozici v PC ;-)

ale uz to nebudeme pitvat - tohle asi tazateli moc nepomuze

Radek Vicek