*SPAM* RE: mereni barvy svetla

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Únor 16 13:32:23 CET 2011

 16.2.2011, 13:27:55

Vyznam obrazku z vice bity na barvu je predevsim pro editaci.
Kdykloliv menite na obrazku barevnost nebo jas, ztracite nejaky ten
bitik na barevnem rozliseni. Pokud je tam tech bitu od zacatku vice,
mate vezsi rezervu, nez se ta ztrata zacne projevovat "pri pohledu".

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz