mereni barvy svetla

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Únor 16 13:27:08 CET 2011

 16.2.2011, 13:20:45

Lidskej zrak je potvora. Ma pevne zabudovanej, velmi slozitej
postprocesing s adaptivnimi algoritmi, kterej nejde, na rozdil od
fotaku vypnout.
Zda se mi pravdepodobne, "ze nevyvazena" je scena v akvariu, ale kdyz
se na to divate primo, zapracuje mozkovej postprocesing a provede
vyvazeni. Kdyz se divate na monitor, tak mozkovej postprocesing
pracuje s nejakym jinym nastavenim a uz to vyvazeni nedela. Musite jej
tedy udela primo na fotce.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz