[OT:] RE: mereni barvy svetla

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Únor 16 13:14:16 CET 2011

Smysl to ma jen a pouze pri nejakych masivnejsich upravach.  A protoze dopredu
nevim, co budu s fotkou delat zatri roky, zracovavam to s maximalni barevnou
hloubkou vzdycky (ale ja muzu, ja mam Canon :)

Kdyz se rozhodnu, ze to tady pritahnu a tamhle ztmavim, tak se ve stinech nebo
svetlech dockam posterizace, ani nevim jak - ale to uz je opravdu hodne mimo
tema konference.

Pavel Kutina