mereni barvy svetla

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Středa Únor 16 12:20:15 CET 2011

No jenze mereni expozice se dela (alespon u zrcadlovek) uplne jinym
senzorem a ve zpracovani dat z nej ty nastaveni klidne roli hrat muzou
nezavisle na tom, jak se ulozi data z hlavniho senzoru...

Jo, nasel jsem tu techniku, je to UniWB, treba
http://www.flickr.com/photos/hoddo1812/3646519883/
http://www.malch.com/nikon/UniWB.html

KR