mereni barvy svetla

Havran Jiří jiri.havran na cez.cz
Středa Únor 16 12:14:43 CET 2011

Nejsem nikonar, ale obecne vyvazeni bile se deje az daleko za prevodnikem při domrseni do jpg. Stejne tak namackani do barevneho prostoru sRGB, aRGB... V rawu je to jen jako informace o nastaveni těchto hodnot fotoaparatem.
Prave proto a nejen proto se jede do rawu.
Ovšem netvrdim, ze neexistuji nejake specielni rezimy me neznamych typu fotoaparatu :-)

S pozdravem Raven

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kamil Rezac
Sent: Wednesday, February 16, 2011 12:05 PM
To: HW-news
Subject: Re: mereni barvy svetla

No tohle udajne neni tak uplne pravda, nastavene hodnoty muzou
ovlivnit expozici. Dokonce existuji (videl jsem u Nikonaru) specialni
sady nastaveni (nazev si nepamatuju, ale vypada to hodne zelene), pri
nichz fotak fakt nastavi expozici, kdera maximalne vyuzije rozsah
prevodniku. Ale dal jsem to nezkoumal ;)

KR