mereni barvy svetla

Havran Jiří jiri.havran na cez.cz
Středa Únor 16 11:12:02 CET 2011

V tomto pripade je to skutecne dle prani kazdeho soudruha. Je to jen o tom esu chci zachovat puvodni atmosferu nebo technicky dokonaly snimek...
Jinak při foceni do rawu postrada jakakoliv manipulace ve fotoaparatu s vyvazenim, barev. prostoru apod smysl.

S pozdravem Raven

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Wednesday, February 16, 2011 10:14 AM
To: HW-news
Subject: Re: mereni barvy svetla

V kazdem slusnem SW (treba muzete zkusit Zoner) si muzete dostavit
vyvazeni bile a jeste dotahnout posun (cervena-zelena).

Ja kdyz treba fotim akvaria tak uz ani nevyvazuju ve fotaku, ale uz mam
vyzkouseno, ze treba zarivky 2700K je treba vyvazit na cca 3200K.

Nicmene ja mam u toho trochu dilema - mohu to vyvazit tak ze to vypada
jak v prirozenem svetle:
http://www.cncnet.info/galery/akvarium/120l_20101205.jpg
a nebo tak jak to vypada v realu:
http://www.cncnet.info/galery/akvarium/120l_20110116.jpg