OT: CML (CMR) v lokomotive Bylo: Superpocitac v Riskuj

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Úterý Únor 15 21:25:49 CET 2011

> no jeden CML a jeden CMR, aby nedoslo k nejakemu problemu z dovodu
> jazykovej bariery...

:)))

Ale toho bych se nebal, ty mozky si asi komunikuji binarne. A pro lidi
se proste prepne nebo prehraje SW a displeje ukazuji udaje v jinem
jazyce a ostatni ukazatele pochopi kazdy masinfira. Takze je jedno
jestli je to lokomotiva, rusen nebo treba mozdony.

S troleji se dohodne taky, umi 3 v Evrope nejvice pouzivane systemy. Ale
doma v CR ma problem dohodnout se s nekterou zabezpecovackou coz je ale
asi problem kazde lokomotivy s asynchrony nebot je ma i Pendolino a Taurus.

> To jsem zvědavý, kam ten vlak pojede když se mozky nedohodnou

:)

No to ja taky, podobne jsem se ptal pruvodce ;) Odpoved jsem dostal neco
ve smyslu ze nikam a ze brzdy jsou stale pneumaticke stejne jako
odpojovac troleje a pak se mohou CML hadat jak chteji. Pry jde i nejak
nouzove ovladat primo stidace a pomalu jet.
Spise zajimave bude pokud se nedohodnou procesory v trakcnich
stridacich, ktere jsou 4 a ridi primo faze a tim i smer motoru z nichz
kazdy ma cca 1800kW...

Jinak nedavno se pry jedna z nich v Praze na hlavaku nedohodla s topenim
ve vagonu a nasledny zkrat vyhodil hlavni jistic. Tady za zkrat na 3kV
vedeni asi opravdu zadny procesor nemohl ;)

Pavel