mereni barvy svetla

Úterý Únor 15 21:10:07 CET 2011

i s tím měřením spektra jsem trochu počítal - ten luxmetr jsem si udělal
hezky citlivý, nejmenší rozsah 0,2Lx a vcelku se to tam chová slušně
(stabilita nuly, šum). Když to na vstupu omezím štěrbinou, na výstupu
toho světla moc nezbyde. Nějaké hranoly by se tady taky našly, budu asi
dělat pokusy :-)
Anděl