OT Superpocitac v Riskuj

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Úterý Únor 15 20:40:21 CET 2011

Kdyz OT tak poradne...

> Tak sme sa konecne dockali CMR
> Snad CMĽ ;-)
> Ano trosku som sa uklepol

No mozna to mate spravne. Asi pred rokem jsem byl sluzebne v plzenske
Skode a mel jsem soukromou prohlidku fungl nove lokomotivy Skoda 109e.
Pruvodce otevrel jednu skrin rozvadece a povida "A toto je centralni
mozek" a ja na to "Takze je to CML, tedy Centralni mozek lokomotivy". A
pokud si dobre vzpominam tak lokomotiva je slovensky rusen takze je to
"Centralny mozog rusna" cili CMR ;) A mam dojem, ze ZSSK si 2 objednala
tak budou s CMR jezdit i u vas na Slovesku. ;)

Pavel

P.S. Ten CML (CMR) je v te lokomotive 2x