HDD

Snehulak snehulak na gmail.com
Úterý Únor 15 12:38:28 CET 2011

Tak predevsim si vsechno zalohujte nez se to budete snazit opravit
Potom nainstalovane programy na ten disk a jiny pc na jinem pc nebudou
fungovat nebo aspon ne vetsina.
Co se tyka opravy v zakladu je mozne pouzit chkdsk , pokud jsou to win
xp , muzete pouzit konzoli pro zotaveni a tam potom chkdsk,
fixmbr,fixboot... Toto bych udelal v tom puvodnim pocitaci dela se to
vlozenim instalacniho cd (windows) a hned v prvni obrazovce dat R.

snehulak