OT: Sitove uloziste nebo PC s Atomem?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Únor 15 07:41:43 CET 2011

Nemate nejakou aktualni zkusenost s FreeNAS/nizkoprikonove zelezo typu
Atom a rychlosti? (Samba)?
Co jsem cetl clanky, tak vsechno super, ale Samba rychlostne
nepouzitelna (rychlosti typu megabity/sekundu) Pritom FTP/iSCSI
svihaly pekne. Na druhou stranu to ted kamos zkousel a rychlostne byla
krasna i Samba (ovsem provozoval to na naslapanem serverovem zeleze).
Marek