Re: OT: Platební karta, přenositelnost, půjčování...***

APA navrhpcb na gmail.com
Úterý Únor 15 04:40:50 CET 2011

Zkusit reklamaci muze, za to nic neda. Stejne tak i za nasledne podani
k arbitrovi, opet za to nic neda nez 10 minut na sepsani.

Ja bych se v tom ale nevrtal, podle me dedic, co se nestara o
zustavitele a tedy nevi, co zustavitel dela nebo nedela, nemusi mit
nutne ani moralni ani jiny narok na to, jak nalozil zustavitel se svou
kartou a penezi. Subjektivni nazor :-) Nekolik postrehu:

http://archiv.newton.cz/tvr/2011/02/04/4f85bf2761b450948af82532d31fca8f.asp
http://www.mbank.cz/forum/read.html?f=1&i=185487&t=185269&p=1

Jestli bych sel na policii (kdyz bych uz nutne sel "po prachach"), tak
bych prohlasil (ale neznam socialni situaci), ze doslo ke kradezi
karty, pripadne k loupezi, oznamil neznameho pachatele a at si PCR
vysetri, kdy, kdo a co vybral.

A at "zlodej" dokazuje opak. A policie to MUSI IMHO vysetrit! A
pripadne diukazni material o daru musi najit, IMHO...