Re: OT: Platební karta, přenositelnost, půjčování...

APA navrhpcb na gmail.com
Úterý Únor 15 01:46:43 CET 2011

Trestne? Ja chlap bezne platim s kartou na zenske jmeno a naopak :-) A
trestu se nebojim, mel bych? Samozrejme je to po dohode. A autorizace
je vzdy PINem. A ano, je to proti podminkam banky, samozrejme banka s
tim predem nesouhlasi, ale to jen kvuli tomu, kdyby k necemu doslo,
tak banka si samozrejme dela alibi. I u firemnich karet jsou tyto
vetsinou na jmeno, i kdyz mozna existuji bankovni karty (?) na jmeno
firmy (videl jsem kreditku Shell, na odber paliva, s nazvem firmy).

Pokud je to spolecna domacnost, jiste vite jak to koncilo v mbance, i
kdyz manzelka "ukradla" manzelovi z uctu 100000Kc jeho kartou, tak
stejne manzel nemuze NIC.

Ten zakon je imho konstruovan na jine pripady a je dobre, ze je toi
trestne (aby nedochazelo k tomu, ze vam nekdo ukradne auto a bude
tvrdit, ze se jen chtel projet apod.).