Budik

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Únor 14 18:05:38 CET 2011

 14.2.2011, 17:57:13

Sice nechapu, co vas vede k tomu, lepit dohromady digitrony a MCU, to
je jako byste vyrobil repliku baroktniho kocaru a pak ji tahal za
traktorem. Ale proti gustu zadnej disputat.

Slusnej krystalovej oscilator ma, za pokojovych podminek presnost
cca 10-6 coz pokud dobre pocitam  je 1s za 3/4 roku. jesli je to malo,
nebo moc si rozhodnete sam.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz