Budik

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Únor 14 14:56:45 CET 2011

Ja jsem sem ten signal DCF predevcirem posilal:
http://www.cncnet.info/galery/oscil/DCF.gif

Z toho modulu leze to co vidite. Jen to pipa po 1s a delkou pipnuti
koduje nuly a jednicky - v ramci 60s se odesle kompletni radiogram
obsahujici veskere casove udaje a i nejake technicke informace.

Osobne bych s DCF uz nic nestavel - ty hodiny co tu mam maji
synchronizaci bud na DCF a nebo GPS - DCF je naprosto nahodna
zalezitost. Signal a jeho kvalita se meni naprosto fatalne.

Doma mi ted bezi itronove hodiny (take jen HH:MM), ktere se taktuji ze
site 50Hz a nemusim na ne sahnout pul roku a to jen kvuli tomu, ze se
meni cas na letni.
Kdybych mohl tak bych ty digitrony co mam doma predelal na 50Hz -
bohuzel me zatim nenapada jak simulovat ten signal DCF a nebo GPS.

Zvlast u budiku musi byt dost tregedie kdyz se vam ve ctyri rano posune
o 8h jen proto, ze spatne precetl DCF. Je treba to cist nanekolikrat,
porovnavat a az pokud jste si jisty to prepsat.

Radek Vicek