zivotnost SD karet

Petr Štětina petr.stetina na mediaresearch.cz
Pondělí Únor 14 14:47:19 CET 2011

To si nějak protiřečíte s vaší předchozí odpovědí.

Já jsem před rokem a půl dělal nějaké testy u Micro SD karet.

Na úvod je třeba zdůraznit, že je výrazný rozdíl v kvalitě SD případně
SDHC a Micro SD(HC) karet. SD karty (ne Micro) mají reálně lepší parametry.

Nakoupil jsem cca 30 vzorků 2 GB Micro SD od různých značek + cca 10 ks
4 GB Micro SDHC.

V testu jsem na kartu zapisoval náhodná data do jednoho souboru, dokud
to šlo. Pak jsem ho uzavřel, přečetl, spočítal CRC32 a porovnal s
předpokládanou hodnotou. Pokud výsledek seděl, tak jsem soubor smazal a
pokračoval od začátku.

První karta odešla ještě než jsem jí přepsal 100x! Další odcházely v
rozmezí 200-300 přepisů. Zbývající vydržely 500 přepisů a víc jsem
nezkoušel.

Podle výsledků jsme pak nakoupili 100 ks 2 GB Micro SD A-DATA. Kromě
spolehlivosti měly i dobrou rychlost zápisu.

Petr