Budik

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Únor 14 14:35:33 CET 2011

Ve vedlejsim vlakne se o tom pise. DCF moduly nemaji svuj cas, jen
vysilaji signal. Cas Vam musi bezet v MCU a pomoci DCF jej
aktualizujete. Pak ovsem po vypnuti napajeni nemate cas a muze trvat
delsi dobu nez jej spravne zasynchronizujete. Takze RTC je resenim, cas
bezi v RTC a pres DCF jej treba jednou za 24 hodin korigujete.

Martin Hanek