OT Superpocitac v Riskuj

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Únor 14 13:39:46 CET 2011

Pane Lukeshi, sice jste to zase zaobalil do konspiracnich teorii, ale
spis jste ukazal, ze mluvite naprosto o necem jinem.

Rozumet prece neznamena preklopit jednotlive zvuky na nejaka hesla. Nebo
si myslite, ze telefon s hlasovym vytacenim Vam rozumi??!!!

Stejne tak ten Vas SW, ktery umi cist psanej text a po kterem se slehla
zem byl donedavna o patro niz v budove komercne vyuzivan (ted se
zpracovani centralizovalo). Osobne jsem absolvoval skoleni od izraelske
firmy, ktera nam jej dodavala. Uz je to skoro 10 let - bylo to
neuveritelne spolehlive - cetlo to i recepty od lekare, ktere jsem
neprecetl sam a dokonce se to samo ucilo, na zaklade korekci od cloveka.

Rozumet necemu nemuzete bez znalosti kontextu, historie, sociologie a
vubec vsemu cemu se rika vseobecny prehled. Je to asi stejne jako kdyz
pujdete do laboratore hitech biologu - budete si sice delat poznamky,
ale rozumet jejich terminum a pojmum a kontextum jejich vet nebudete.

Radek Vicek