DCF pres 433MHz - problem s demodulaci na Aurelu

Tomáš Chvátal tchvatal na ezop.cz
Pondělí Únor 14 12:17:03 CET 2011

Me ten prijimac rusil CPU docela fest po napajeni.
Musel jsem +5V pro prijimac oddelit LRC clenem. To hodne pomohlo,
ale stejne sem pak jeste nesmel prepinat cpu do sleep modu.

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
www.ezop.cz
tchvatal na ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 14. února 2011 11:47
Předmět: Re: DCF pres 433MHz - problem s demodulaci na Aurelu

Jsou to uplne ty nejlevnejsi od Aurelu - mam je tady uz nekolik let -
myslim oznaceni BC-NBK.

Ja jsem docela pohorel - zatim. Ty zpropadene "nixieclock" zarusi i ten
prijimac na 433MHz. Nemam jak to zmerit, ale odzkousenej prenos toho DCF
pres celej byt - bez zapnutych hodin - byl bez problemu. Se zapnutyma
hodinama a prijimacem cca 50cm od hodin je prijem naprosto ztracenej.

Zatim to vypada, ze nejjednodussi bude si natahnout do obejvaku RS232 z
PCcka nebo serveru a skriptem je jednou za mesic dostelovat. :-(

Aspon jsem odchytal komunikaci po RS232 tak kdyby to nekdo shanel tak
zmena casu a datumu se provede zaslanim retezcem v ASCI zakoncenem CR:
W R03=11:46:23
W R04=14.02.11

Radek Vicek