Ako zapisovat na SD kartu?

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Únor 14 08:52:35 CET 2011

Aj s tym fopen-write-fclose sa len znizi pravdepodobnost poskodenia
suboru. Predist sa tomu jednoducho neda na SW strane, teda pri pouziti
FAT filesystemu.
Je moznost, mat v napajacej vetve velky kondenzator a sledovat
napatie, ktore ho napaja (napriklad pred napatovym regulatorom) - ked
sa znizi, je najvyssi cas urobit zapis a rychlo zavriet subor s tym,
ze energia v nabitom kondenzatore musi stacit na zapis zvysku suboru.

J.S.