Migrace z Atmega8 na atmega16

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pondělí Únor 14 08:46:35 CET 2011

Jo tak v assembleru uz jsem dlouho nedelal, ale bude to asi v nastaveni
projektu, pak asi nejake include  souboru pro prislusny procesor...
Pokud to pujde prelozit, je napul vyhrano... Zalezi taky, jestli jsou
vyuzity piny pro JTAG, pak je ho potreba v programu nebo pri
programovani zakazat. A samozrejme nastavit spravne FUSE pri
programovani. Jinak bych zaludnosti necekal.