Nano voltovy DC zesilovac

Neděle Únor 13 19:08:01 CET 2011

No jo, ale to porovnavate parni mlaticku s kladivem,  obojim
vymlatite, ale kazdym jinak.

PM2534 je multimetr, nejmensi rozsah ma 300mV, tohle je z
nanovoltmetru s nejnizsim rozsahem 1mV ( 7.5 digi )
Rozliseni je u jednoho 100nV a u druheho 100pV
Podobne mereni odporu PM2534 na nejnizsim rozsahu 3k 1mOhm, proti
100nOhm na rozsahu 1Ohm.
Rozdil 3 (4) radu asi vyzaduje pridat nejakou tu soucastku.

Martin

>Sakra, to je slozity jak parni mlaticka.
Ja mam na stole PHILIPS PM2525 koupenej na ebay z anglie, i s
postovnym to bylo snad za 70 liber. Umi 5 1/2 mista pri rozliseni 1uV.
Tehdy jsem k nemu na internetu hledal dokumentaci a servisni bohuzel
nenasel, ale narazil jsem na dokumentaci vcetne servisni od mladsiho brasky
PM2534. Ten umi 6 1/2 mista a rozliseni 100nV. A vstupni dil obsahuje
krom nejakeho toho "smeti" jenom 1 OZ typu LTC1052.
Tyhle meraky jsou stary 20 nebo spise 30 let.
Samozrejme, je otazka na kolik jsou v tom "bezne" soucastky, a nakolik
soucastky ktere prosli nejakym specialnim procesem typu vyber nebo
umele starnuti, coz by jejich cenu velmi zvysovalo.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz