OT: platba do Ciny a zpetne vymahani

Neděle Únor 13 00:58:14 CET 2011

No predstavy mate pekne :-)
Kdyz se vratime na zem, pripustme, ze jste obeti podvodu, tede ono je
to diskutabilni, byl byste ji pokud jste zaplatil vice jak 5000Kc,
pokud to je mene a dotycny to udela jen vam , nejde ani u nas o
trestny cin. Nicmene ono je to jedno.
Vy jako obcan CR potazmo EU muzete jedine, oznamit to polici CR, ale
ta nema v Cine zadnou jurisdikci.
Muzete to oznamit cinske policii, ale to muzete bud na uzemi Ciny nebo
na cinske ambasade v Praze , problem je, ze si vsechny doklady tedy
emailovou komunikaci, vypisi z uctu budete muset nechat oficialne
prelozit do cinstiny , za to utratite dalsich 5k Kc :-)
Pokud cinska policie funguje tak jao nase, tak se do 6mesicu dozvite,
ze dotycny na polici v Tugunhu prohlasil, ze vam zbozi zaslal , atd.
atd.

Jinak receno problem je, ze zde povedete spor pres pul sveta a to nema
reseni ani pri milionovych skodach natoz pri 5k Kc.
Matne si pamatuji, ze i kdyz ne s Cinou, ale s nekterymi africkymi
staty prisli nekteri jedinci o cely majetek a pak to resili tak, ze
odpraskli velvyslance ci nekoho z ambasady :)

Martin

>Myslim si ze to nemusi byt uplne pravda, pokud za neco zaplatim a prijde
mi prazdy balik, podam trestni oznameni, policie jej chytne a obesi, aby
nahodou nemeli spatnou povest u nas v EU ;-)

Tedy jinak,  kontaktovala me pred davnem policie at prijdu k vyslechu,
divil jsem se proc.
Protoze jsem koupil z aukra od jednoho cloveka vec, me sice prisla v
poradku. Odkud pochazela nevim.
Nicmene trestni oznameni dali na nej lide , ktei zaplatili a vec jim
neprisla.

Takhle si to nejak predstavuji, neco jako dispute na paypalu/ebayi ;-)
LK