OT: platba do Ciny a zpetne vymahani

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Sobota Únor 12 21:28:36 CET 2011

Myslim si ze to nemusi byt uplne pravda, pokud za neco zaplatim a prijde
mi prazdy balik, podam trestni oznameni, policie jej chytne a obesi, aby
nahodou nemeli spatnou povest u nas v EU ;-)

Tedy jinak,  kontaktovala me pred davnem policie at prijdu k vyslechu,
divil jsem se proc.
Protoze jsem koupil z aukra od jednoho cloveka vec, me sice prisla v
poradku. Odkud pochazela nevim.
Nicmene trestni oznameni dali na nej lide , ktei zaplatili a vec jim
neprisla.

Takhle si to nejak predstavuji, neco jako dispute na paypalu/ebayi ;-)
LK