OT: platba do Ciny a zpetne vymahani

Sobota Únor 12 21:11:59 CET 2011

Jak napsat do banky, vzdyt jste mu zaplatil dobrovolne a banka tezko
muze nekomu z uctu vyluxovat prachy jem protoze vy nebo nekdo ma
dojem, ze jsou jeho :-)
Urad, leda snad na ustredni vybor komunisticke strany Ciny :-)
seek2ic neznam ani jsem nenasel, nasel jsem www.seekic.com, ale krom
prvni stranky mi tam nic dalsiho nenajelo, ale obecne da se zkusit
oslovit dany server, pokud tam dotycny obchoduje casto mohli by na nej
mit nejaky vliv a udelat BuBuBu.
Pripadne muzete sam zatit vyhrozovat , ze to na danem serveru a jinych
zverejnite (opakovane) a on prijde o ksefty.
To je asi tak jedine co s tim realne muzete delat. neb vse dalsi je
zhlediska nakladu drazsi nez vznikla skoda.

Martin

>Zdravim
Na seek2ic  jsem odpovedel na nabidku jednoho otravy,ktery sliboval hory
doly, zaplatil za soucastky cca 5tisic pres bankovni ucet.
Bohuzel prodejce pak zvedl cenu na trojnasobek.
Poslal jsem ho nekam a napsal at vrati penize.
Jak dal postupovat ?
Je mozne napsat na nejaky urad, ci primo do banky , ktera to da do
poradku, nebo jsem blbec?

Dekuji
LK