DCF pres 433MHz - problem s demodulaci na Aurelu

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Sobota Únor 12 17:31:45 CET 2011

Ten modul prijimace je tusim stejne od vas - kratka zplostela feritka -
civka u kraje - desticka s cipem uprostred - dva krystaly tam tusim jsou.

Kdyz jsem to pred lety zkousel tak jsem to mel instalovane jak pisete -
na stinene snure dlouhe cca 4m. Prijimac u okna a vystup oddeleny hradly.

To ze to jde po napajeni je take velmi pravdepodobne. Muzu zkusit udelat
oddelene napajeni - samostatny stabilizator.

Nicmene ten prenos po tom UHF ma jednu vyhodu. Z hodin nepujde zadnej
dlouhej drat, kterej se bude muset nekde motat a instalovat. Navic v
obyvaku kde mam hodiny, je asi 12ks zarivek a predradniku a ty hodiny
jsou v tom samem miste a v te stene by musel byt i ten prijimac.

Zatim i pres nejake komplikace mi ten prenos vzduchem vychazi lepe pokud
to bude fungovat.

--
S pozdravem
Radek Vicek