DCF pres 433MHz - problem s demodulaci na Aurelu

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Sobota Únor 12 17:04:13 CET 2011

Ano, presne tak. Prijimac mam mit na vystupu pri zaklicovani log.1 a bez
nosne log.0.
Ja samozrejme chapu, ze na 433MHz lita strasnej bordel, ale ze mi ten
prijimac bude produkovat neco takoveho jsem necekal.

Jak se zda tak asi jina moznost nez odstineni se od okoli vlastnim
vysilanim neni. Zrejme takto byly ty moduly asi i zamysleny pouzit -
protoze se to ted chova velmi zpusobne jak kdyby tam zadne ruseni siroko
daleko nebylo.

Akorat ted premyslim jak bude nejlepsi napsat ten dekoder. Aby se mi moc
neposouvaly ty hrany DCF znacek. Premyslim zda by nebylo vyhodnejsi
kodovat ty znacky DCF nez frekvenci tak spis pomerem PWM. A v dekoderu
rychle samplovat vstup a podle toho zda napocitam vic nez 50% nebo min
preklopit vystup.

--
S pozdravem
Radek Vicek