DCF pres 433MHz - problem s demodulaci na Aurelu

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Sobota Únor 12 16:30:56 CET 2011

Pokud myslis tenhle obrazek (modry graf - to vyklesani na nulu) tak tam
s urovnemi opravdu problem je - tam ma byt trvale log.0 - to je prijimac
bez zaklicovaneho Tx.

Nicmene takto vypada ted to modulovani dvojitou frekvenci:

http://www.cncnet.info/galery/oscil/dvojita_modulace.gif

zluta je modulacni signal Tx a modra je datovu vystup z Rx - coz mi
prijde docela uz dobre - eliminovalo to to ruseni. Je zachycen prechod
modulovani mezi log.0 a log.1

--
S pozdravem
Radek Vicek