Re: OT: Regulace topení - dotaz zkušenosti

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pátek Únor 11 21:40:38 CET 2011

Vec nazoru
1) ani neregistruju
2) u hd20 maji ted i moznost ext. cidla
3) to je mozne ja nemam problem s internim - ale take nemam zaclony
pres radiator
4) jo to je trosku o zvyku, ale jak casto je potreba...

kdyz deti daji, chystam se to zkusit odposlouchat, ale obavam se, ze
to bude po sezone :D

PK