Regulace topení - dotaz zkušenosti

Pátek Únor 11 21:39:46 CET 2011

Když tak počítám ten odběr - hlavice v dětském pokoji, kam děti jezdí
jednou za čas na víkend. Tedy téměř neustále bude topení zavřené.
0,75Wx24x200 dní v roce x cca 3Kč/KWh=11Kč/rok. Tam kde se víc topí,
bude spotřeba samosřejmě menší. Při lineárním řízení taky. Fakt mi
zrovna tohle nevadí - zvlášť když mi tam poběží centrální 24V zdroj pro
LED osvětlení a spoustu dalších věcí.
Anděl