RE: Regulace topení - dotaz zkušenosti

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pátek Únor 11 20:19:29 CET 2011

dobry den.
jen poznamka k te regulaci po mistnostech atd. podobnou vec jsem realizoval ve starsim(cca 80let, zdeny) domku pomoci primotopu, tedy velmi jednodusse a
s termostatem v kazde mistnosti. bohuzel po kratke dobe, kdyz jsme jedno patro na noc nechavali na nizsi teplotu, objevily se plisne atd.
proste sladit u starsiho domu vnitrni vlhkost/vetrani + rosne body, ktere vznikaji na studenych mistech muze byt tezko resitelny problem. musi
se proste vic topit ....
nakonec se zadna velka regulace nekonala a asi i uspora by nebyla az tak velka.
po nejake dobe zastavam pomalu a jiste nazor, cim jednodussi, tim spolehlivejsi atd. takze hlavne zateplit ...
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Milan
Sent: Friday, February 11, 2011 4:26 PM
To: HW-news
Subject: OT: Regulace topení - dotaz zkušenosti

Zdravim vsechny

Jiz nekolikrat zde probehly vlakna na ruzne rady a pouzite komponenty pro regulaci topeni a tak bych se chtel zeptat na zkusenosti jake s tim mate a co jste nakonec pouzili.
Ma situace je takova, ze mam doma lokalni topeni a zvazuji koupit automaticky kotel na uhli, protoze je v akci za 55kkc. Je mi jasne, ze musim dodelat i regulaci jednotlivych radiatoru a proto se ptam jak jste na tom a zda radeji nekoupit hotovou regulaci, ale u mne to ma jednu vadu. Mam dvougeneracni domek a tak mame celkem 20 radiatoru takze se bojim, ze hotova regulace bude prilis draha.

Diky za rady
Milan