OT: Regulace topení - dotaz zkušenosti

Karel Minarcik karel.minarcik na gmail.com
Pátek Únor 11 20:00:04 CET 2011

Ty termohlavice cotherm nejsou spatne, toho trvaleho odberu se nebojte,
vychazi to pod 1W/kus. Existuji hlavice i s mensim prikonem, nebo
dokonce opacne - tj. pro zavreni ventilu musite privest do hlavice
napeti. Vasich 20 radiatoru pokud budou zavrene si vezmou do 20W celkem.
Ale behem topne sezony trvale vsechny zavrene nebudou a topnou sezonu
muzete taky ukoncit dle sve libosti. Takze spotreba bude ve skutecnosti
mensi.
KM