Re: Regulace topení - dotaz zkušenosti

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Únor 11 17:22:54 CET 2011

Ono zalezi na tom, co od toho chcete. Nicmene u radiatoru bych asi volil to
nejjednodušši variantu, t.j. termostaticke hlavice. Pokud je kotel
automaticky, tak si jiste poradi se zmensenym prutokem v dusledku uzavreni
hlavic a zacne mene topit. Co vic na tom regulovat?

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Milan" <krata.milan na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, February 11, 2011 4:25 PM
Subject: OT: Regulace topení - dotaz zkušenosti

Zdravim vsechny

Jiz nekolikrat zde probehly vlakna na ruzne rady a pouzite komponenty
pro regulaci topeni a tak bych se chtel zeptat na zkusenosti jake s tim
mate a co jste nakonec pouzili.
Ma situace je takova, ze mam doma lokalni topeni a zvazuji koupit
automaticky kotel na uhli, protoze je v akci za 55kkc. Je mi jasne, ze
musim dodelat i regulaci jednotlivych radiatoru a proto se ptam jak jste
na tom a zda radeji nekoupit hotovou regulaci, ale u mne to ma jednu
vadu. Mam dvougeneracni domek a tak mame celkem 20 radiatoru takze se
bojim, ze hotova regulace bude prilis draha.

Diky za rady
Milan