OT: Regulace topení - dotaz zkušenosti

Milan krata.milan na seznam.cz
Pátek Únor 11 16:25:51 CET 2011

Zdravim vsechny

Jiz nekolikrat zde probehly vlakna na ruzne rady a pouzite komponenty
pro regulaci topeni a tak bych se chtel zeptat na zkusenosti jake s tim
mate a co jste nakonec pouzili.
Ma situace je takova, ze mam doma lokalni topeni a zvazuji koupit
automaticky kotel na uhli, protoze je v akci za 55kkc. Je mi jasne, ze
musim dodelat i regulaci jednotlivych radiatoru a proto se ptam jak jste
na tom a zda radeji nekoupit hotovou regulaci, ale u mne to ma jednu
vadu. Mam dvougeneracni domek a tak mame celkem 20 radiatoru takze se
bojim, ze hotova regulace bude prilis draha.

Diky za rady
Milan