WEBSDR - kam se to podelo

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Únor 11 08:37:37 CET 2011

> Presne tak, cele to stoji na kvalitni zvukovce pokud to myslite vazne.
> Ja si kvuli tomu poridil kartu za  150EUR.
> Pozor 90% onboardovych zvukovek nema stereo vstup. Tim padem to nebude
> chodit spravne...
> Pokud chcete vyzkouset uplne jednoduchy prijimac (DSB) , tak vam staci 1
> dioda a jeden trazistor, krystal a par pasivnich soucastek. Popis zde
> http://ea3ghs.googlepages.com/VERY-SIMPLE-SOFTWARE-DEFINED-DSB-RAD.doc
> . Je treba si pohrat s nastavenim urovne LO.
> Staveli jsme to s deckama v krouzku a fungovalo to. Vyhoda je ze staci
> [...]
Zdravím,
  informace uvedená výše mne docela udivila. Pracuji s běžnými motherboardy
řadu led a zpracování zvuku je u mne velmi časté. Musím říci, že jsem ještě
nenarazil na mobo, a to jak dektopové, tak notebookové, které by nemělo
stereofonní vstup LINE. Samozřejmě je takřka vždy monofonní vstup MIC, který
používá jeden z vodičů pro napájení mikrofonu, druhým je zem, takže na signál
už zbývá jen jeden vodič. Pokud samozřejmě mobo LINE IN nemá, tak už je to
horší, ale řekl bych, že takových je hodně málo, alespoň tedy v té hladině,
kde "lovím" hardware já, je pravdou, že většinou nekupuji boardy pod 3000 Kč,
takže s těmi lacinými nemám zase tolik zkušeností...
  S pozdravem Pavel