WEBSDR - kam se to podelo

Ondrej Kolonicny ondrak na medoro.org
Pátek Únor 11 08:14:02 CET 2011

> Ta cena se mi nezdá vůbec přemrštěná. Ty Ensamble kity obsahují monolitický VFO čip snad do 150MHz jestli si dobře pamatuju, který se programuje po USB. Část USB + VFO je galvanicky oddělená od přijímače.
>
> Samotný příjímač je jednoduchý a levný, ale je třeba pořídit kvalitní zvukovou kartu, jinak je přijímač tupý, šumí a má zrcadla. S on board zvukovkou to většinou stojí za houby.

Presne tak, cele to stoji na kvalitni zvukovce pokud to myslite vazne.
Ja si kvuli tomu poridil kartu za  150EUR.
Pozor 90% onboardovych zvukovek nema stereo vstup. Tim padem to nebude
chodit spravne...
Pokud chcete vyzkouset uplne jednoduchy prijimac (DSB) , tak vam staci 1
dioda a jeden trazistor, krystal a par pasivnich soucastek. Popis zde
http://ea3ghs.googlepages.com/VERY-SIMPLE-SOFTWARE-DEFINED-DSB-RAD.doc
. Je treba si pohrat s nastavenim urovne LO.
Staveli jsme to s deckama v krouzku a fungovalo to. Vyhoda je ze staci
mono zvukovka kterou ma kazdy...

Ondra