OT: Platební karta, přenositelnost, půjčování...***

quasimodo quasimodoq na gmail.com
Čtvrtek Únor 10 23:16:19 CET 2011

bude to znit hrozne, ale mam vybornou zkusenost se starou cikankou.
Dohodil mi ji kamarad, ona si sedla za par kacek pred jeho dum,
vykrikovala, vsem rikala co dotycny provedl, zpivala. do tydne jsem mel
penize zpet.

S pozdravem

quasimodo

www.obchodpc.cz
tel: 608 562 499
ICQ: 104722051

Shanim utopenou, nebo jinak poskozenou Nokii 6720 classsic