Re: OT: Platební karta, přenositelnost, půjčování...

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Únor 10 20:13:25 CET 2011

2011/2/10 Kuba Jan <honza.kuba na gmail.com>:
>  I když dotyčný tvrdí, že kartu dostal i s PINem  od  majitele a  peníze si
> vybral jako dar, s tím, že o tom majitel věděl.

Konzultoval som to so zamestnancom banky. Treba si precitat podmienky,
ktore drzitel karty podpisoval pri zalozeni uctu, resp. vydani karty.
Pripadne vseobecne obchodne podmienky, ktore sa podpisom zmluvy
zaviazal dodrziavat. Tam by to malo byt.
Znamy tvrdi, ze nepozna banku, ktora pozicanie karty pripusta.
Vyzradenie PINu uz vobec nie.

miro